صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

::حکایات
::احادیث
::اشعار
::مهدویت
::ایستگاه نذورات
::التماس دعا
::ماه رمضان
::دلنوشته
::اس ام اس
::پند
::ماه محرم
::داستان
::متفرقه
::مناسبتها
::حجاب
::احکام
::انقلاب اسلامی
::دانستنی های ائمه اطهار
::اعتکاف
::دانلودها


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: فتاح زاده

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 164815
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


داعش...

siMXj6LD_535.jpg

در پي شکست سنگین گروهک تروريستي «دولت اسلامي عراق و شام» موسوم به "داعش" در برابر ارتش عراق در سامراء، اين گروهک در جديدترين بیانیه خود مدعی شد که ارتش عراق با همدستی "سپاه قدس" و "سپاه بدر" توانستند در این جنگ پیروز شوند.
با نقشه "قاسم سلیمانی" در سامرا شکست خوردیم!
به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین، در همين راستا «أبوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروريستي "داعش" در عراق در اين بيانيه گفت: ارتش عراق با نقشه و همدستی گروه "قاسم سلیمانی" توانست برما چیره شود و گرنه ما قرار بود اماکن ديني "رافضي"ها را با خاک یکسان کنيم!
 
وي در ادامه افزود: سپاه ایران مانع از آن شد که نقشه ما عملی شود. ما بزودی انتقام مجاهدين خودمان را از ایران می گیریم.
 
گفتني است، رسانه هاي عراقي از شکست سنگين نيروهاي گروهک تروريستي "داعش" در سامرا خبر داده و اعلام کردند که بيشتر مناطق اين شهر که به دست تروريست ها افتاده بود، پاکسازي شده است.
2336408_440.jpg
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری العالم، یک گروه مسلح در سوریه از تشکیل فرقه ای به نام "خشم علوی" و آمادگی کامل آن برای دفاع از عراق و مقابله با گروهک موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) خبر داد.
 
سخنگوی این گروه در یک فایل ویدیویی که در برخی پایگاههای اجتماعی منتشر شده و شبکه "سی ان ان" هم آن را پخش کرد، گفت: "جهان امروز با توطئه های تکفیری نژادپرستانه به رهبری شیطان بزرگ روبروست، ما بارها در محافل متعدد در باره آن هشدار دادیم اما هشدارهای ما بی نتیجه بود".
 
کسی که این بیانیه را قرائت می کرد، از تشکیل گروهی متشکل از افراد داوطلب در قالب تیپ ذوالفقار و تیپ امام حسین (ع) به منظور بازگرداندن امنیت و شادی به ملت عراق است، خبر داد.
 
وی افزود: این گروه متشکل از 7 هزار نفر است که همگی آماده جنگ هستند و برای دفاع از عراق در برابر تروریست های داعش و دیگر گروه ها آمادگی کامل دارند.
 
سخنگوی این گروه مسلح سوری خاطرنشان کرد که داعش و حامیانش بدانند که گروه خشم علوی، زمین را در زیر پای آنان به لرزه در خواهد آورد.
ghasem-soleymani-2-1024x741.jpg
داعش: بعد از تخریب کربلا و نجف به سمت مشهد ایران خواهیم رفت + پاسخ حاج قاسم سلیمانی
 
به گزارش مصاف به نقل از شیعه آنلاین، در چند روز گذشته گروهک تروریستی - تکفيري «دولت اسلامي عراق و شام» موسوم به "داعش" در تهدیدات گسترده ی خود مدعی شده بود که قصد دارد عتبات عالیات در عراق را با خاک یکسان کند، از این رو بسیاری از محبین اهل بیت علیهم السلام از تمامی نقاط جهان به عراق آمده اند تا که از مراقد شریف دفاع و حمایت کنند.
از همین رو گروهک "داعش" خطاب به تمامی شیعیان نوشت: "رافضي"ها بدانند که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.
 
نکته لازم به ذکر این است که "داعش" مدعی شده که از تحرکاتی که در مشهد درحال شکل گیری است حمایت می کند. "داعش" همچنين اعلام کرد: ما از گويندگان «علیکم بالمشهد» (شما را به مشهد توصيه مي کنيم)، حمایت می کنیم. 
گفتني است، برخي از چهره هاي اهل تسنن، در سال هاي...
 
گفتني است، برخي از چهره هاي اهل تسنن، در سال هاي گذشته به اهل سنت توصيه کرده بودند که توجه خاصي به مشهد داشته باشند و بيشتر در اين شهر رفت و آمد و حضور داشته باشند.
 
 
 
در پایان "داعش" از تمامی مسلمانان درخواست کرد که برای تطهیر زمین از "رافضي"ها بسیج شوند، تا هر چه سریعتر اسلام اصیل در جهان جریان یابد.
 
 
 
پیام سردار حاج قاسم سلیمانی به داعش به نقل از هجرت نیوز:
 
سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی افزودند:
 
 
 
"اگر پایتان به حرم سید الشهدا علیهم السلام برسد با کسب اجازه از مقام عظمای ولایت فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای کربلای جدیدی را رقم خواهیم زد که تاریخ به خود ندیده باشد و نماز ظهر را با سربازان امام خامنه ای به جماعت در بقیع می خوانیم."
 


:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: سردار حاج قاسم,

نوشته شده توسط فتاح زاده در چهار شنبه 28 خرداد 1393


حمله داعش به کربلا / اولین اقدام ارتش عراق در موصل ناکام ماند

گروه داعش، که کنترل موصل را در دست گرفته تلاش می‌کند تا با راه اندازی جنگ داخلی در عراق اوضاع منطقه را بحرانی کند. در آخرین تحولات تلاش داعش برای حمله به کربلا ناکام ماند.

به گزارش الف به نقل از رسانه‌های عراقی، عناصر گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) پس از ناکامی‌ چند روز پیش در اشغال شهر سامرا، به شهر موصل در استان نینوا هجوم بردند و امروز موفق شدند، استانداری، فرودگاه و چند بخش مهم دیگر در نیمه شرقی این شهر را تصرف کنند.

الجزیره عراق نیز به نقل از اثیل النجیفی، استاندار موصل خبر داده که بخش اعظم موصل در اختیار تروریست‌های داعش است. منابع خبری می‌گویند که فرودگاه و استانداری موصل تحت کنترل داعش است و این گروه سعی دارد تا به سمت سایر شهرهای عراق پیشروی کند. این گروه در هفته گذشته نیز به شهر سامرا حمله کرد که با واکنش ارتش عراق از این شهر خارج شد.

در همین حال اتحادیه عرب از دولت عراق حمایت کرد و نیروهای امنیتی سلیمانیه در عراق به حالت آماده باش در آمدند تا مانع از پیشروی گروه داعش به مناطق کرد نشین شمال عراق شوند. همچنین منابع امنیتی در عراق اعلام کردند که حمله این گروه به کربلا ناکام ماند.

فرار ۱۴۰۰ زندانی از زندانهای موصل
در پی سیطره داعش بر شهر موصل،۱۴۰۰ نفر از زندانیان زندان‌های «بادوش»، «تسفیرات» و «مبارزه با تروریسم» در این شهر موفق به فرار شدند. این اقدام پس از حمله داعش به این دو زندان بود. اما نیروهای امنیتی عراق در حال تلاش برای بازپس‌گیری این دو زندان از دست داعش هستند.

حمله داعش به کردستان عراق و کیفیت واکنش رهبران کرد علیه تروریست‌ها
در پی حمله گروه تروریستی «داعش» به شهر موصل، سخنگوی نیروی نظامی منطقه کردستان عراق موسوم به «پیشمرگه» از آمادگی این نیروهای برای مقابله با داعش خبر داد.

آوارگی ساکنان موصل
ساکنان شهر موصل در پس سیطره داعش بر این شهر آواره شده‌اند و از بیم جانشان در حال فرار از شهر هستند.

هزاران شهروند از ساکنان موصل به سوی دو استان «اربیل» و «دهوک» در کردستان عراق فرار کرده‌اند و برخی از آنها از شب گذشته محل زندگیشان را ترک کرده‌اند.


معاون وزیر خارجه آمریکا امروز به عراق می‌رود

«عراق پرس» نوشت: «مری هارف» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت که امروز سه‌شنبه «بریت مک گورک» معاون وزیر خارجه این کشور به عراق سفر خواهد کرد تا با مقامات کردستان عراق درباره ازسرگیری روابط اربیل- بغداد گفت‌وگو کند.

مری هارف گفت که مک‌گورک به محض ورود به عراق اوضاع سیاسی و امنیتی این کشور را با مقامات این کشور بررسی خواهد کرد و با طیف‌های سیاسی مختلف عراق برای حل بحران موصل و تشدید حملات تروریستی در عراق گفت‌وگو خواهد کرد. در این گزارش هیچ اشاره‌ای به طرف هایی که قرار است معاون وزیر خارجه آمریکا با آنها دیدار کند نشده است.

استاندار نینوا نگریخته است
برخی منابع رسانه‌ای از فرار «اثیل النجیفی» استاندار نینوا خبر دادند و اعلام کردند که وی به اربیل رفته است. او برادر «اسامة النجیفی» رئیس پارلمان عراق است که امروز طی بیانیه‌ای از مردم موصل خواسته بود از شهر خود دفاع کنند. اما لحظاتی پیش این خبر تکذیب و اعلام شد که وی در داخل نینواست و به دنبال یافتن راهکاری برای مهار بحران این استان است.

رئیس پارلمان عراق: بالگردهای نظامی فرودگاه شرقاط به دست تروریست‌ها افتاده است
«اسامة النجیفی» رئیس پارلمان عراق و برادر «اثیل النجیفی» استاندار نینوا در نشستی خبری اعلام کرد که سران سیاسی عراق به زودی نشستی فوق‌العاده درباره اوضاع امنیتی کشور در پی سقوط استان نینوا برگزار خواهند کرد. وی در ادامه گفت که بغداد برای بازپس‌گیری موصل از دست تروریست‌ها باید به نینوا نیرو اعزام کند.

نجیفی اظهار داشت که تروریست‌های مسلح بر فروگاه نظامی «الشرقاط» در صلاح‌الدین نیز سیطره یافته‌اند که در آن بالگردهای نظامی وجود دارد. رئیس پارلمان عراق در ادامه خواستار تحقیق فوری درباره دلیل عقب‌نشینی فرماندهان امنیتی و اعزام فرماندهانی بالیاقت و شایسته به استان نینوا شد.

واکنش مالکی به پیشروی‌های داعش در مناطق کردنشین
«مالکی» نخست‌وزیر عراق خواستار اعلام حالت فوق‌العاده در عراق از سوی پارلمان این کشور و بازسازی ساختار ارتش شد. وی همچنین از سازمان ملل، اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب خواست تا به عراق برای مبارزه با تروریسم کمک کنند.

ساعاتی بعد ارتش عراق عملیات نظامی خود را برای آزادی موصل آغاز کرد . اما خبرگزاری آناتولی خبر داد که این اقدام ارتش ناکام ماند. همزمان در کرکوک اعلام حکومت نظامی شد و عشایر برای مقابله با داعش در نینوا تجمع کردند.

خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک اعلام کرد که ۲۸ راننده ترک‌تبار در موصول به گروگان گروه داعش درآمده‌اند. پیشتر گزارش شده بود که ۲۸راننده خودروهای انتقال سوخت ترکیه که از بندر «اسکندرون» به نیروگاه برق موصل گازوئیل انتقال می‌دادند به وسیله گروهک تروریستی داعش به گروگان گرفته شده‌اند.

نیروهای پیشمرگه در کرکوک به کمک دولت بغداد می‌روند
گروه‌هایی از نیروهای پیشمرگه کرد از منطقه الحویجه در کرکوک با هماهنگی با دولت عراق برای مقابله با تروریست‌ها وارد عمل خواهند شد.

عناصر گروه تروریستی موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) پس از ناکامی‌ چند روز پیش در اشغال شهر سامرا، به شهر موصل در استان نینوا هجوم بردند و امروز موفق شدند، استانداری، فرودگاه و چند بخش مهم دیگر در نیمه شرقی این شهر را تصرف کنند.

رئیس پلیس «صلاح الدین» برکنار شد
در آخرین تحولات رئیس پلیس «صلاح‌الدین» در پی قشون‌کشی داعش به این استان برکنار شد.

وزارت دفاع عراق: نیروهای مسلح در پادگان «التاجی» برای جنگ با داعش تجمع کنند
پادگان التاجی در استان صلاح الدین، به عنوان مرکز تجمع نیروهای ارتش عراق برای حمله به موصل و بازپس‌گیری این شهر از دست گروه داعش، اعلام شد



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: داعش,

نوشته شده توسط فتاح زاده در چهار شنبه 28 خرداد 1393


دوری از گناه..

images?q=tbn:ANd9GcQlxc8sEPl0cwzQ3gFklG_

شخصی اومد پیش امام حسین علیه السلام و گفت: من آدم گنه کاری هستم و نمیتونم موقع گناه جلوی خودمو بگیرماگه میشه راهی نشون بدین که دیگه گناه نکنم،
امام حسین علیه السلام فرمود:
پنج تا کار انجام بده اونوقت هر گناهی خواستی انجام بده پای من

اولیش اینکه: از رزق و روزی خدا استفاده نکن بعدش هر گناهی خواستی انجام بده
دومیش اینکه: موقع گناه از جایی که تحت سیطره و ولایت خداست خارج شو بعدش هر گناهی خواستی انجام بده
سومیش اینکه: هر وقت خواستی گناه کنی جایی برو که خدا تو رو نبینه بعدش هر گناهی خواستی انجام بده
چهارمیش اینکه: وقتی که عزراییل اومد و خواست جونتو بگیره اونو از خودت دور کن بعدش هر گناهی خواستی انجام بده
پنجمیش اینکه: وقتی قیامت شد و خواستن بندازنت توی آتیش جهنم قدرت تو آتیش نرفتنو داشته باش بعدش هر گناهی خواستی انجام بده

 

images?q=tbn:ANd9GcRR7IgQDXbsgKDkU3S5Cge



:: موضوعات مرتبط: حکایات، ،
:: برچسب‌ها: ولادت,

نوشته شده توسط فتاح زاده در یک شنبه 11 خرداد 1393


:: دهه فجر
:: برادر یادت با ماست..
:: خدا قوت...اجرتان با آقا اباعبدالله (ع)
:: لبیک یا خامنه ای...
:: کربلایی دیگر در راه است....
:: خدا را شکر ... محرم نزدیکه
:: داعش...
:: حمله داعش به کربلا / اولین اقدام ارتش عراق در موصل ناکام ماند
:: دوری از گناه..
:: یامهدی تبریک...
:: محرم92
:: یازهرا.....
:: پیامک شهادت امام رضا (ع)
:: پیامک رحلت پیامبر اکرم (ص)
:: رحلت پيامبر اكرم(ص)
:: اربعین
:: مداحی ای دل ای دل ای روزگار
:: اگه خدا مدد کنه...





··••●یا لثارات الحسین●••·· باسلام‍‍! منتظر کمکهای سبز شما هستیم...اجرتان با آقا ابا عبدالله.. کمکهای مالی خود را به شماره حساب زیر واریز کنید : 4190209521 بهرام انصاری امور مالی هیئت تعزیه عاشقان اباعبدالله یاعلی التماس دعا




:: بهمن 1398;
:: مهر 1395;
:: آبان 1393;
:: شهريور 1393;
:: خرداد 1393;
:: ارديبهشت 1393;
:: فروردين 1393;
:: دی 1392;
:: آذر 1392;
:: شهريور 1392;
:: مرداد 1392;
:: تير 1392;
:: خرداد 1392;
:: ارديبهشت 1392;
:: فروردين 1392;
:: اسفند 1391;
:: بهمن 1391;
:: دی 1391;
:: آذر 1391;

آبر برچسب ها

اربعین , حدیث , اداب , حدیث درمورد تسبیح حضرت فاطمه , تسلیت , قیام عاشورا , روزشماررمحم , عکس متحرک , زنان , حضرت عباس , استقبال , خداحافظ محرم , روز شمار محرم , اربعین حسینی , جملات ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by yahossain139